Ben opeens mijn startpagina www.kpnvandaag.nl kwijt

  • Hans mulder

    Sinds 7 augustus 2012 verschijnt er een pagina over Oracle Application Server 10g (10.1.3.3.0) waar kpnvandaag.nl zou moeten verschijnen. In mijn voorkeurinstellingen staat kpnvandaag.nl, maar ook als ik handmatig dat adres in de URL-balk typ, verschijnt steeds weer Oracle. Niet omheen te komen, niet te wijzigen.

  • K.W. Bosch

    Ben opeens mijn startpagina www.kpnvandaag.nl kwijt. In de plaats daarvan verschijnt een Oracle ding.

  • A.J. van Verseveld

    Wanneer kan ik weer gewoon mijn startpagina kpnvandaag.nl gebruiken???

    Dit duurt nu al een week en het begint behoorlijk te vervelen.

    Als het nog lang duurt is een andere provider wellicht DE OPLOSSING!

    Met groet

    AJvV

  • Joop A Seis

    Wat is dit voor gedoe. Hoe komt het de kpnvandaag startpagina wordt weggeduwd door een oracle.

  • rob de wit

    m

  • tonia

    Ben ik sinds gisteren mijn kpn pagina kwijt krijg ik ineens bing daar heb ik niet om gevraagt

    , zoek me rot voor hem terug te halen

  • A. Huson

    telkens bij het openen van internet explorer van microsoft krijg ik het msn-scherm van microsoft en niet de startpagina van kpnvandaag. Het probleem deed zich voor na installeren van windows 7.

  • verh4781

    ben ook mijn kpn vandaag kwijt

  • Paul Eysink

    Goeden avond

    Ik ben Paul Eysink en ben woonachtig in New Zealand. Ik ben al jaren op zoek naar een ver familie lid welke in het verre verleden naar het voormalig nederlands indie is vertrokken.

    Mijn overgroot vader (Wolter Jan Eysink) geboren in Deventer in 1869 had een oudere broer welke volgens de familie overlevering naar Indie was vertrokken.

    Mijn grootvader (christiaan, zoon van WJ) welke geboren was in 1897 was ook vertrokken naar indie en het verhaal gaat dat aldaar hij eens een Eysink tegen het lijf liep welk als administrateur werkzaam was.

    Nu heb ik onlangs uitgevonden dat in 1958 een Wolter Jan Eysink terug keerde van uit indie en in Musselkanaal is gaan wonen.

    Is er mogelijk een link dat deze Wolter Jan een zoon was van de broer van mijn Overgroot vader ?

    Uw antwoord tegemoed ziend

    met vriendelijke groet

    Paul Eysink

  • janweidgraaf

    krijg geen zender keuze meer