Ben opeens mijn startpagina www.kpnvandaag.nl kwijt

  • Ger Oomens

    sinds een paar dagen werkt de startpagina kpnvandaag niet meer geeft een fout aan en krijg een leeg scherm internet (cookie) staat al laag ingesteld.

    Help me want anders moet ik op zoek naar een andere startpagina die het wel goed doet jammer want kpnvandaag was een goede pagina

    Ger Oomens

  • Rob

    Al een paar dagen start kpnvandaag.nl niet meer op ???

  • Tiny Ensing

    Ik ben mijn startpagina kwijt sinds 29-07-2012

  • yvon

    Heb al heel lang KPN vandaag als mijn start pagina. Nu krijg ik hem niet meer. Geeft aan: er is een fout opgetreden de pagina kon niet worden weergegeven.

    Snap er niets van en vind het jammer.

    Hoor graag hoe het komt en hoe ikhem terug krijg

    groetjes

    Yvon

  • Neel Wolters

    Kan de startpagina van kpn vandaag niet meer op m'n scherm krijgen, krijg steeds een fout melding, terwijl ik op andere apparaten wel kpn vandaag kan krijgen

  • E. van Roemburg

    Geachte heer/mevrouw,

    Als ik kpnvandaag open krijg ik een engelse pagina te zien. Oracle Application Server 10g Release 3 (10.1.3.1.0) - Welcome.

    Dit is voor zover bij mij bekend sinds vandaag d.d. 7-8-2012. Ik heb zondag nog gebruik gemaakt van kpnvandaag.

    Ik was van plan om online mijn mobiele abonnement op te zeggen toen ik de melding kreeg ivm onderhoud niet mogelijk was.

    Daarna is vermoedelijk het probleem ontstaan.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    De heer E. van Roemburg

  • rooij

    Oracle program heeft het over genomen en verbied opstarten KPN !!!

  • A.Kouwenhoven

    Geachte heer/mevrouw,

    Als ik kpnvandaag open krijg ik een engelse pagina te zien. Oracle Application Server 10g Release 3 (10.1.3.1.0) - Welcome.

    Dit is voor zover bij mij bekend sinds vandaag d.d. 7-8-2012. Ik heb zondag nog gebruik gemaakt van kpnvandaag.

    Ik was van plan om online mijn mobiele abonnement op te zeggen toen ik de melding kreeg ivm onderhoud niet mogelijk was.

    Daarna is vermoedelijk het probleem ontstaan.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    A.Kouwenhoven

  • john koster

    Ook ik ben mijn startpagina www.kpnvandaag.nl kwijt. In plaats daarvan komt de Oracle site.

  • C.Bruins

    Ook ik ben sinds 7 aug. mijn Kpn startpagina kwijt.

    Wie heeft de oplossing voor handen.