hacker gezocht

  • Frits

    Anna Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zoek een hacker die tegen betaling een

    > emailadres kan kraken. Het paswoord heb ik al op

    > film staan, maar ik kan het nog steeds niet

    > ontcijferen. Kan iemand mij helpen?

    >

    > Anna

    Hey anna,heb je deze al geprobeerd

    http://www.whatsapp-hacken.nl

  • frits

    patrick Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb de whatsapphack pro 2014 gedownload alleen

    > hij blijft hangen met verbinding

    > maken…verbindingsfout…terwijl als ik het

    > nummer van de persoon die ik wil hacken invoer en

    > klik op verbinden krijg ik wel een melding "de

    > operatie is succesvol afegrond" maar als ik dan

    > klik op lezen berichten dan lukt het niet het

    > groene balkje is nog bezig met zoeken. Kun je mij

    > helpen??

    >

    >

    > groeten Patrick

    Hey patrick je moet versie 1.41 hebben die kun je hier downloaden

    http://www.whatsapp-hacken.nl

  • Frederik

    Ga snel naar http://www.whatsapp-hacken.nl/, laatste versie is op dit moment 1.41, werkt top! met updates!!

    WHATSAPP-HACKEN.NL

  • Marc

    Hoi Frederik,

    Heb jij het programma gedownload op whatsapp-hacken.nl en er daadwerkelijk berichten mee kunnen achterhalen van Whatsapp gebruikers? Heb je hiervan bewijs (en zou je een screenshotje kunnen sturen bv)?

    Want de site impliceert dat er Whatsapp mee gehackt kan worden maar beloofd dit nergens, het enige wat ze beloven is dat je een programma krijgt voor 5 euro.

    Dus het lijkt er op dat dit de zoveelste scam is.

    gr

    Marc

  • Mark

    Alle site waarop Whatsapp Hack programmatuur wordt aangeboden zijn oplichters sites.

    Zo ook whatsapp-hack.nl.

    Ik sta er van te kijken hoe makkelijk je mensen kunt oplichten in Nederland door simpelweg een niet werkende app te verkopen en te impliceren dat je een werkbaar product krijgt (de site vermeld nergens wat het programma doet dus ze zullen het juridisch wel even hebben laten onderzoeken (door een Saul Goodman waarschijnlijk) dus dat zal bij de wet ook wel weer zijn toegestaan.

    Rare wereld waar we in leven. Maar goed, koop niets van deze site want het zijn een stel oplichters!

    De SMS dienst gebruikt het nummer 3310 (de tekst die erbij vermeld moet worden is ‘betaal CD’ nou als dat nog geen hint is dat je wordt belazerd). Ga daar maar eens op Googlen op ‘sms naar 3310’ en sta versteld van de oplichterspraktijken hier in Nederland!

    Mark

  • Mark

    http://www.whatsapp-hacken.nl zijn oplichters

    Frits Schreef:

    ——————————————————-

    > Anna Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik zoek een hacker die tegen betaling een

    > > emailadres kan kraken. Het paswoord heb ik al

    > op

    > > film staan, maar ik kan het nog steeds niet

    > > ontcijferen. Kan iemand mij helpen?

    > >

    > > Anna

    >

    >

    > Hey anna,heb je deze al geprobeerd

    >

    > http://www.whatsapp-hacken.nl

  • CrackHack044

    Wil je wachtwoorden achterhalen van bepaalde computers of facebook / whats app / emailaccounts? Of wil je dit in je eigen omgeving doen? Ik bied de oplossing met mijn zelf ontworpen RAT trojan. We hebben wel enkele gegevens nodig alvorens we een specifiek target kunnen loggen. Trap niet in zogenaamde programmatjes anders heb jij zelf ook een rat in je computer zitten die gegevens van je opslaat. Als je whats app wilt hacken moet je hun servers aanvallen. Dat doet niemand voor minder dan duizenden euros. Zoek maar informatie erover op.

    Ik kan ook ddos aanvallen uitvoeren. Andere voorstellen zijn in overleg.

    Mail me: crackhack044@safe-mail.net

    Keylogger, RAT, trojan, hacken, hacker, gezocht, aangeboden, password, hack, wachtwoord, systeembeveiliger. Facebook hacken whats app hacken

  • CrackHack044

    Wil je wachtwoorden achterhalen van bepaalde computers of facebook / whats app / emailaccounts? Of wil je dit in je eigen omgeving doen? Ik bied de oplossing met mijn zelf ontworpen RAT trojan. We hebben slechts enkele gegevens nodig alvorens we een specifiek target kunnen loggen. Trap niet in zogenaamde programmatjes anders heb jij zelf ook een rat in je computer zitten die gegevens van je opslaat.

    Ik kan ook ddos aanvallen uitvoeren. Andere voorstellen zijn in overleg.

    Mail me: crackhack044@safe-mail.net

    Keylogger, RAT, trojan, hacken, hacker, gezocht, aangeboden, password, hack, wachtwoord, systeembeveiliger. Facebook hacken whats app hacken 2014

  • CrackHack044

    Wil je wachtwoorden achterhalen van bepaalde computers of facebook / whats app / emailaccounts? Of wil je dit in je eigen omgeving doen? Ik bied de oplossing met mijn zelf ontworpen RAT trojan. We hebben wel enkele gegevens nodig alvorens we een specifiek target kunnen loggen. Trap niet in zogenaamde programmatjes anders heb jij zelf ook een rat in je computer zitten die gegevens van je opslaat.

    Ik kan ook ddos aanvallen uitvoeren. Andere voorstellen zijn in overleg.

    Mail me: crackhack044@safe-mail.net

    Keylogger, RAT, trojan, hacken, hacker, gezocht, aangeboden, password, hack, wachtwoord, systeembeveiliger. Facebook hacken whats app hacken

  • anna

    zou iemand mij kunnen helpen met een whatssapp kraker, aangezien er zwaar worveel geld wir gevraagd wil ik enkel serieuse reacties aub