hacker gezocht

  • Dieter

    Ik zoek iemand die whatsapp en facebook kan hacken dit tegen betalling van honderd euro!

    Dieter

  • CrackHack044

    Als je nog niet voorzien bent:

    crackhack044@safe-mail.net

  • CrackHack044

    Mail me even:

    crackhack044@safe-mail.net

    Ik heb ervaring met veel dingen.

    DDOS, RAT trojan, phishing, keylogger, etc

  • hijman

    Patrick,

    Ik heb hetzelfde probleem als dat jij hierboven omschrijft. Heb je inmiddels een oplossing gekregen?

  • CrackHack044

    Whats app zelf valt niet te hacken. Ik heb een programma wat een RAT is. Deze registreert alle wachtwoorden op de computer die degene gebruikt waar je het naartoe stuurt. Op deze manier word social media zoals de meeste mensen zeggen ‘'gehackt’'.

    Om een RAT te sturen en alle wachtwoorden te achterhalen, kost: 65 euro

    Ik kan je ook een custom made RAT verkopen. Dan kan je zelf voortaan dit programma doorsturen en wachtwoorden achterhalen. Dit programma kost 210 euro.

    Als je toegang hebt tot een computer vanwaar ingelogd word op het account dat je wilt ‘'hacken’' dan is het een stukje makkelijker en kan ik je een programma sturen. Dit kost dan 45 euro.

    Gr

  • CrackHack044

    Een social media account zelf valt ook niet te hacken. Wachtwoorden worden achterhaald dmv een RAT trojan. Deze registreert alle wachtwoorden wat word gebruikt op een computer. Als je toegang hebt tot de computer waar ingelogd word op dit account wat je wilt ‘' hacken’' dan is het makkelijker om achter een wachtwoord te komen. Als je het op een afstand moet doen is de RAT heel bruikbaar. Je kan zelf ook heel makkelijk een RAT maken. Zoek maar op google ‘' how to easy build a rat’'

  • stefan

    Ik heb vandaag eindelijk na een paar keer te zijn opgelicht wachtwoorden achterhaald. Ik snap nu een beetje hoe het hackverhaal in elkaar zit. Ze hacken helemaal niet maar ze sturen een trojaans paard naar de computer die alle gegevens doorstuurd naar hun computer.

    Trap niet in oplichtingpraktijken van:

    Blackhat2013

    Mr fungi

    hackFB

    Ik heb resultaat geboekt bij crackhack044. Email is crackhack044@safe-mail.net. Ik heb een programma kunnen kopen van 210 euro waar ik nu zelf wachtwoorden mee kan achterhalen. Ik heb eerst een account achterhaald voor 65 euro.

    Een van de minpunten is dat je verplicht bent om bitcoins te kopen en daarme te betalen. Is hun valuta zeg maar. Voor iemand zoals mij was het een uitdaging en na een paar problemen is het toch gelukt. Is best technisch vind ik.

    Ik wilde dit even delen omdat ik zelf ook lang op zoek was en vaak ben opgelicht door dit toch wel rare wereldje. Ik zou blij zijn geweest als meer mensen hun ervaringen deelde zodat ik niet zou worden opgelicht of juist wel een goede zou hebben gevonden.

  • Willem a

    CrackHack044 Schreef:

    ——————————————————-

    > Whats app zelf valt niet te hacken. Ik heb een

    > programma wat een RAT is. Deze registreert alle

    > wachtwoorden op de computer die degene gebruikt

    > waar je het naartoe stuurt. Op deze manier word

    > social media zoals de meeste mensen zeggen

    > ‘'gehackt’'.

    >

    > Om een RAT te sturen en alle wachtwoorden te

    > achterhalen, kost: 65 euro

    > Ik kan je ook een custom made RAT verkopen. Dan

    > kan je zelf voortaan dit programma doorsturen en

    > wachtwoorden achterhalen. Dit programma kost 210

    > euro.

    >

    > Als je toegang hebt tot een computer vanwaar

    > ingelogd word op het account dat je wilt

    > ‘'hacken’' dan is het een stukje makkelijker en

    > kan ik je een programma sturen. Dit kost dan 45

    > euro.

    >

    > Gr

    Dit is onzin, er zijn websites zoals www.whatsapp-hacken.nl die wel werken, en dit kost nog niet eens 5 euro!

    .

  • Patrick

    hijman Schreef:

    ——————————————————-

    > Patrick,

    >

    > Ik heb hetzelfde probleem als dat jij hierboven

    > omschrijft. Heb je inmiddels een oplossing

    > gekregen?

    De oplossing is www.whatsapp-hacken.nl

    :)-D Happy hacking

  • peter

    sieme Schreef:

    ——————————————————-

    > Leon Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik zoek met spoed iemand die whatsapp kan

    > hacken.

    > > Graag mailen op doekende1980@hotmail.com

    >

    >

    > Is het gelukt om iemand te vinden die je whatsapp

    > kon hacken, niemand reageert meer of het gelukt

    > is.

    Het is gelukt!!! Hier een link

    http://www.whatsapp-hacken.nl