Voor de mensen die iemand willen hacken en iemand zoeken heb ik een paar tips:

Ik was al 4 maanden op zoek naar iemand die facebook kan hacken van mijn vriendin. Ik heb helemaal geen verstand van computers en ken ook niemand in deze wereld en toen ging ik maar googlen om iemand te vinden. Ze wilden allemaal anoniem blijven (wat ik wel snap) en ik heb alle betaalmiddelen wel gezien denk ik. Ik heb western union gebruikt, bitcoins, louche websites met betaalmiddelen, sms diensten.

Ik zie dat veel mensen reageren en vragen naar iemand, als ze zijn opgelicht zetten ze het heel soms erop. Maar als het goed afgelopen is zet niemand het erop. Als we met zn allen nou referenties neer hadden gezet net als ik nu dan had het veel mensen veel geld bespaard.

Iedereen word opgelicht en de oplichters verdienen grof geld hieraan met niks doen.

Ik heb 7 dagen geleden op deze site crackhack044@safe-mail.net gemaild en hij beloofde mij binnen 2 dagen een wachtwoord te geven. Ik was na 3 dagen eigenlijk al voorbereid op een teleurstelling. Maar toen na 5 dagen eindelijk resultaat. Niet eindelijk na 5 dagen maar na 4 maanden! Ik was heel blij. Niet met de inhoud van de facebook maar wel met deze meneer die zijn woord heeft gehouden. Hij heeft naar eigen zeggen heel veel klanten maar er is niks terug te lezen hiervan. Er is ook geen negatief nieuws. Ik vind dat deze meneer wel een podium verdiend.

Bedankt!!! Gr Hendrik