mijn stamboom

  • anneke

    Hoi wie o wie zou mij verder kunnen helpen ik moet mijn stamboom bij werken en zou dit doen op word pad maar de afdruk daar van lijkt nergens op alvast mijn dank anneke

  • tallie

    Probeer het eens in word

    hatolex

  • anneke

    Hoi ik doe het in word maar hij print dan met te groote letters uit en dat wil ik niet maar bedankt voor je mede deling groetjes annekeHatolex schreef:

    >

    > Probeer het eens in word

    >

    >

    > hatolex

  • tallie

    Kleiner lettertype kiezen mss.

    hatolex

  • anneke

    Hoi hoe verander ik ander dat laat mij dat even weten als je wilt alvast mijn dank annekeHatolex schreef:

    >

    > Kleiner lettertype kiezen mss.

    >

    >

    > hatolex

  • tallie

    In je werkbalk in word staat een lettertype daarnaast staat een getal verander dit naar een lagere waarde.

    hatolex

  • anneke

    Hoi ik heb alles al gedaan maar ik kijk dan eerst even op afdruk voorbeeld en het blijft het zelfde dus zou ik het nu ook niet meer weze dan dat ik het met de hand zou moeten doen groetjes annekeHatolex schreef:

    >

    > In je werkbalk in word staat een lettertype daarnaast staat

    > een getal verander dit naar een lagere waarde.

    >

    >

    >

    > hatolex

  • tallie

    Heb je wel eerst alles geselecteerd in word???

    Want ik heb zo'n vermoedde dat je van word niet veel begrijpt, heb ik dat juist.??

    hatolex

  • anneke

    Hoi je hebt gelijk ik heb niet op les gezeten dus dacht bij mij zelf dat doe ik zo even maar dat valt mij toch tegen kun je mij wel verder helpen hoe ik de balk moet zetten laat het mij even weten alvast mijn dank annekeHatolex schreef:

    >

    > Heb je wel eerst alles geselecteerd in word???

    >

    > Want ik heb zo'n vermoedde dat je van word niet veel

    > begrijpt, heb ik dat juist.??

    >

    >

    > hatolex

  • tallie

    Nou dat wordt moeilijk, er zijn zoveel instellingen, dat is zo op afstand niet te doen.

    Maar ik zou zeggen, probeer is wat, druk is op een knop, gebruik de help functie, vraag iemand in de buurt die er wel verstand van heeft of die je misschien wil helpen.

    Of stap de bieb in en huur een boek over word

    hatolex