windows Installer (TrayApp)

  • Harry(O)Harry@ovink.com

    Op het moment dat de melding van Trayapp opkomt de cd van de prointer in de cd rom speler doen en op ok drukken.

    Gr. Harry

  • Jeedee

    De suggestie van Harry om de cd van de HP er in te doen werkte. Heel irritant steeds dat gedoe met trayapp, Dank je wel!

  • leo

    Ik krijg steeds de melding TrayApp op mijn scherm en dan krijg je de vraag om de cdrom er in te doen

    Ik heb alleen een cdrom voor xp maar ik ben een tijdje terug overgegaan naar windows 7 en op windows 7 pakt de cdrom niet

    Ik heb alles wat ik nodig had voor mijn HP printer C5180 van het net gehaald voor de besturing Windows 7

    De printer werkt goed geen problemen maar ik ktijg toch elke keer die vervelende melding TrayApp

    Kan iemand mijn vertellen wat te doen met deze vervelende melding

    Groetjes,

    Leo

  • Stoter

    Sinds April krijg ik steeds Tray App op mijn scherm. Geeft dan aan dat er iets fout is gegaan. Na veel drukken op cancel verdwijnd het, maar is maar tijdelijk. Ik heb in April nieuwe H P Photosmart 5510 geinstalleerd, Maar de hardware van de oude H P 5200 heb ik niet kunnen verwijderen met de installatiedesk! Ik vink alles verwijderen aan maar alles blijft staan. Heeft Tray App hier mee te maken, en wat doe ik verkeerd?

  • wiebe

    sinds gisteren problemen iedere keer try app.

    kan ieman mij aub helpen

  • Bart Janssen

    hoe TrayApp verwijderen?

  • moer

    Stoter Schreef:

    ——————————————————-

    > Sinds April krijg ik steeds Tray App op mijn

    > scherm. Geeft dan aan dat er iets fout is gegaan.

    > Na veel drukken op cancel verdwijnd het, maar is

    > maar tijdelijk. Ik heb in April nieuwe H P

    > Photosmart 5510 geinstalleerd, Maar de hardware

    > van de oude H P 5200 heb ik niet kunnen

    > verwijderen met de installatiedesk! Ik vink alles

    > verwijderen aan maar alles blijft staan. Heeft

    > Tray App hier mee te maken, en wat doe ik

    > verkeerd?

  • Mike

    Deze melding geeft aan dat je iets van HP hebt verwijderd, maar dat dit vervolgens niet in zijn geheel is verwijderd of geinstalleerd.

    Het lijkt op de HP Photosmart digital imaging software.

    Probeer het HP programma opnieuw te installeren om de foutmelding weg te halen.

    Daarna kan je dit programma via je configuratiescherm/ Software verwijderen.

  • Mike

    Als je wil kan ik je via teamviewer op afstand helpen.

    Als je intresse hebt mail me naar hack1337@live.com

  • Harry(O)

    Op het moment dat de melding van Trayapp opkomt de cd van de printer in de cd rom speler doen en op ok drukken.

    Gr. Harry