fout op pagina

  • Henk Oldenbeuving

    De computer waar ik op werk heeft Win98 en IE6.0

    Als ik internet opstart, door te klikken op het icoon op het bureaublad, start hij sommige pagina's niet op omdat er fouten op zitten. Dit doet hij bij het laden van javascripts (java sun en virtualmachine zijn opnieuw geinstalleerd echter zonder succes).

    Als ik rechtsklik op het icoon op het bureaublad en kies voor de opties “verkennen” gaat alles goed. Alle pagina's zijn dan foutloos te bekijken. (de omgeving van de browser veranderd wel)

    Wie weet een oplossing?

  • User

    wsock32.dll schijnt (onbevestigd) een veel beproefde methode te zijn voor IE6

    Start>uitvoeren>sfc

    Een bestand terugzetten : wsock32.dll

    Geef, indien ditt niet helpt ook even de volledige foutmelding aan zodat we verder kunnen zoeken .

  • Henk Oldenbeuving

    Hallo, hier was ik weer. Als ik een pagina bezoek wordt in de statusbalk aangegeven “fouten op pagina” Als ik daarop dubbelklik komt er een schermpje met de volgende mededeling:

    regel: 17 teken: 3 fout: de server (niet de servertoepassing) is niet beschikbaar en is verdwenen. Alle verbindingen zijn ongeldig. De aanroep is niet uitgevoerd.

    code: 0

    Deze mededelingen verschijnen echt om de haverklap. Behalve als ik ga verkennen. Dan doen zich deze fouten niet voor (vreemd toch)

    Hopelijk heb je iets aan deze mededeling

    User schreef:

    >

    > wsock32.dll schijnt (onbevestigd) een veel beproefde methode

    > te zijn voor IE6

    >

    > Start>uitvoeren>sfc

    >

    > Een bestand terugzetten : wsock32.dll

    >

    > Geef, indien ditt niet helpt ook even de volledige

    > foutmelding aan zodat we verder kunnen zoeken .

  • Henk Oldenbeuving

    Ik heb de oorzaak van het probleem zelf gevonden. SETDEBUG.EXE in de windowsdirectory was disabled. Het is een ActiveX debugger die JAVA configureert. Het is lang zoeken geweest. Ik dank iedereen voor het meedenken.