FB hacken

  • Dries

    Hallo,

    ik ben dus op zoek naar iemand die een FB account wil hacken voor me. Wie wil of kan me er mee helpen?

    Heb al 101 programma's geprobeerd maar het wil me zelf maar niet lukken!

    Alvast bedankt voor enige hulp.

    Mvg Dries

  • pieter

    Beste forum leden,

    ik ben Pieter de Vrij ik ben 38 jaar en afgestudeerd op het gebied van ICT en Informatietechnologie.

    Nu merk ik dat er veel vraag is naar Facebook wachtwoorden achterhalen.

    Jullie hebben vast al uren op het web rondgeneusd en zijn alleen maar neppe Facebook hackprogramma's tegen gekomen wat alleen maar spam bleek te zijn.

    of je kwam een site tegen waarbij je een nummer moest bellen en dan zogenaamd een link kon downloaden. Maar uiteindelijk bleek dit allemaal nep te zijn.

    Mijn werkwijze gaat als volgt: je maakt een facebook account aan je mag zelf een wachtwoord verzinnen je geeft mij het email adres, en ik hack dat account en dan geef ik je het wachtwoord zodat je kan zien dat ik echt facebook wachtwoorden kan achterhalen en dat ik niet een of andere oplichter ben!

    Dan geef je met het te hacken account deze zal ik hacken.( soms lukt het niet maar 90% wel, als het niet is gelukt kan ik je uiterraad ook niet verder helpen en krijg ik dus ook geen vergoeding) ) Dan bespreken we een vergoeding als ik deze ontvangen heb krijg je het gehackte fb account wachtwoord en nog wat tips om niet ontdekt te worden als je inlogt op het facebook account ( als je van een computer inlogt die nog nooit op het betreffende account is ingelogd en via een ander ip adress krijgt de gehackte persoon een email van facebook met je ip adress en je stad van waar je hebt ingelogd op het facebook account ).

    Als je interesse hebt kan je mailen naar soutamilie3456@hotmail.com doe dan gelijk een voorstel voor de vergoeding ( wel graag een redelijke want ik ben er uren mee bezig, facebook is zeer goed beveiligd )