--=HACKER=-- Tegen betaling Whatsapp/ FB/ Twitter/

  • anonymous

    Hi,

    Ik ben een ervaren hacker die heel lang heeft gewerkt voor een it audit bedrijf. Nu stel ik mijn services beschikbaar aan een ieder.

    Waarom ?

    Ik zie tegenwoordig dat er steeds meer vraag is naar een hacker/ privé detective. 75% van de aanvragen zal betrekking hebben op

    vreemdgaan en affaires. en de overige 25% bestaat uit beveiliging onderzoeken / inbreken op computers / het achterhalen van locaties en

    afzenders en ga zo maar door.

    Ik speel in op deze vraag en heb al een hoop klanten geholpen.

    Hoe werk ik?

    =>Als eerste gaan we het hebben over de klus, en stel ik hier een plan van aanpak op.

    =>Dan vertel ik je wat het gaat kosten en hoelang ik er denk mee bezig te zijn.

    - Betaling varieert tussen 100 / 150,- voor de kleinere klussen en voor grotere klussen zal ik een berekening moeten maken.

    =>Als het voorschot ( 50% indien anders afgesproken ) is overgemaakt ga ik voor je aan het werk.

    - Ik vraag een voorschot zodat ik bij eventuele wanbetaling achteraf altijd wat cash heb en iemand die een voorschot betaald zal ook het resterende bedrag voldoen.

    Dit is de enige manier voor mij om via internet een soort van controle uit te voeren.

    =>Ik lever de door jou aangevraagde informatie in je email

    =>jij maakt na ontvangst het resterende bedrag over en we zijn klaar.

    Mocht je vragen hebben, dan kan je ze altijd stellen

    : hack1337@live.com

    PS: ik behandel iedereen met respect en je persoonsgegevens zijn ook veilig bij mij. Ik werk discreet.

    PPS: Evt privé detective handelingen kunnen ook worden aangevraagd.

    Groeten,

  • johan

    hoi meschien kan je mijn ook helpen met de hack

    groetjes

  • blackhat

    Ik kan alle soorten accounts hacken.

    Als iemand hulp of info nodig heeft.

    blackhathack@yandex.com

  • Jesse Bomboi

    Beste, u zou mij ASAP uit de nood moeten helpen, ik vermoed dat mijn vriendin en ‘een vriend’ iets op til zijn en het staat mij niet aan dat er geheimzinnig over gedaan blijft doen, ik heb al laten weten hoe ik erover denk , en ik zie duidelijk dat er serieus gelogen word.

    Graag zou ik willen dat u hier zo snel mogelijk aan kunt beginnen. Momenteel zijn ze aant praten in Fb chat.

    Mijn vriendin FB acount: https://www.facebook.com/marike.mel.9

    de ‘vriend’ : https://www.facebook.com/12345evil

    Mail mij zo snel mogelijk dan stort ik het gewenste bedrag over, met de chatberichten vd laatste 4 weken weet ik voldoende,

    Alvast bedankt

    Bomboi Jesse

  • misterx

    goedendag ik zoek iemand die mij kan helpen om een account tehacken

    z.s.m bedankt

    contact jeuring-77@hotmail.com

  • blackhat

    ik kan hacken IEMAND ZIJN WACHTWOORD NODIG?

    fb, emailaccounts, skype, twitter, instagram, youtube

    eventueel ook profielen op websites

    geen whatsapp

    mail maar naar hackingservice@yandex.com voor meer info

    ik heb geen voorschot nodig of van die zever, ben geen oplichter.

  • W

    Nou heerlijk al die hackers iedereen die ik mail stuur komt niet aan.

    Watsapphackpro werkt bij mij ook niet wie kan mij nu echt helpen!!!!!!

  • Floris mook

    Kom graag met jou in contact…

    dus kun je mij even terug mailen

  • Binkydejonge@gmail.com

    Hoe weet ik dat je de klus kunt klaren.

    Ik wil graag zekerheid dat je geen afzetter bent.

  • bernard

    hallo kan jij voor mij ook inbreken in een systeem van de bewindvoering om te kijken wat er gebeurt met zoal mijn geld als clienten hun geld en kan je bijvoorbeeld ook geld van mijn eigen rekening daar op de rekening zetten van de bewindvoerder zelf? zodat die ontslagen word?