Hotmail wachtwoord achterhalen

  • melanie

    Schijnbaar is mijn computer gekraakt….ik zag op een gegeven moment dat ik had ingelogt op hotmail in ijn geschiedenislijst.

    Ik klik erop …en daar staat open..en hotmail account waarvan ik al een paar jaar het wachtwoord van kwijt ben…maar toen werd ie afgemeld..

    Ik heb mijn computer zo goed mogelijk opnieuw beveiligd, maar nu zal ik mails staan in dat account….die ik terug wil lezen, die me dierbaar zijn…

    Wie kan mij helpen om mijn hotmail account ook weer van mij te maken?

  • Dirk

    mijn hotmail acount is als het goed is gehackt, aangezien ik mijn normale wachtwoord niet kan gebruiken om in te loggen.

    zou iemand mij kunnen helpen met het achterhalen van het wachtwoord? het gaat om dirk_valk@hotmail.com

    u kunt me contacten op peter-valk@hotmail.com

  • sonja

    Ik ben al 2 x gehackt, en zou graag mijn w8woord terug willen mijn vorige geheime vraag was, mijn moederse geboorteplaats en het antwoord was varlo

  • Bas Meesters

    Beste,

    Graag zou ik mijn eige account weer in kunnen dat nu door iemand anders gehackt is.

    mij email adres is basmeesters@hotmail.com

    Alvast bedankt

  • mark jesse

    Hallo,

    Ik ben gister gehackt door mijn ex en ik wil graag mijn wachtwoord weten zodat ik er weer zelf op kan.

    Wie kan mij helpen?

    Jesse

  • Roxanne

    Hallo,

    vraagje:

    Ik zou graag het wachtwoord willen weten van hotmailadres: ljongbloed@hotmail.nl

    Kunt u mij daaraan helpen, ik zou u zeer dankbaar zijn want daarmee kunt u mijn relatie (nog) redden.

    alvast hartelijk dank

    Roxy

  • Roxanne

    Hallo,

    Kunt u mij nog even op voorhand zeggen of hier

    kosten aan verbonden zijn? Zo ja, hoeveel?

    alvast bedankt.

    gr. Roxy

  • christophe

    hallo

    ik heb mijn paswoord voor chrisdemey@hotmail.com vergeten

    zou het mogelijk zijn om het mij terug op te sturen via het volgende e-meil adres a.u.b.

    chris.demey@hotmail.com en via walter.cooreman@live.be

    dank u wel

  • Theo

    Kunt u voor mij het wachtwoord achterhalen van jongbloets@live.nl

    Hartelijk dank vast!

    Groeten, Theo.

  • martens

    Graag mijn wachtwoord