incredimail

  • ida

    Ik kan sinds gisteren geen gebruik meer maken van incredimail.

    Er komt steed ste staanautorisatie is mislukt

    authentication unsuccessfull

    Ik kan incredimail verwijderen en er opnieuw opzetten dan komt steeds dit zelfde er weer te staan.

    Ik kan geen post versturen en ook niet ontvangen via incredimail.

    Ik doe nu alles via outlook, maar incredimail is toch leuker.

    Kunt u mij hier verder in helpen…

    Heb van alles al geprobeerd, maar kom er niet verder mee.

    Hoop van u te horen.

    Alvast bedankt.

    Ida

  • Andre

    Er vanuitgaande, dat er geen instellingen veranderd zijn, en het programma eerst wel gewerkt heeft, zou het kunnen dat er in “postvak uit” een bericht staan wat de boel in de war gooit.

    Verwijder dit bericht, en misschien werkt het dan weer naar behoren.

    Groeten Andre

  • ida

    Bedankt voor je reactie.

    Vandaag weer met incredimail bezig geweest en toen kwam er te staan unknown user name or bad password.

    Ik ben toen naar instellingen gegaan en heb een nieuwe naam en wachtwoord aangemaakt.

    Op de 1 of ander manier is er toch blijkbaar bij die instellingen geknoeid.

    Ik ben er in ieders geval uitgekomen.

  • jurjen de wit

    Ik kan mijn incredimail niet meer openen, Ooit een ntweede account aangemaakt waar niets op staat en deze mailbox verschijnt steeds.

    Heeft waarschijnlijk met hoofd entiteit te maken maar iki kom er niet uit

    wie kan mij helpen

  • Johanna Zom

    Ik kan wel mails versturen maar kan geen binnen komende mails zien ,heb verschillende vrienden gevraagd om me een berichtje te sturen maar die krijgen al die mail,s die ze naar me sturen weer terug ,en ik weet dat me mailbox leeg is want die leeh ik via de kpn ,dus als iemend raad weet graag .bvb mijn dank .

    groetjes Johanna Zom .

  • Tieneke van Winden

    Herstellen