ik ben mijn startpagina kwijt

  • riet

    ben startpagina kwijt

  • H.Geuzebroek

    Ik heb net KPN gebeld (11.20 uur) en daar is medegedeeld dat het probleem gisteravond om 22.00 uur zou zijn opgelost.

    Er is nu opnieuw door de kpn melding gemaakt naar de tech afd

  • Floris Jan

    Dan voeg je toch gewoon een nieuwe startpagina toe? Bijvoorbeeld http://mijn-startpagina.com

  • H.M. Jansen

    Na een wat onzorgvuldig afsluiten van mijn laptop (stroomonderbreking en herstart van Windows 7) ben ik met de browser internet explorer mijn startpagina van kpnvandaag kwijt. Ik krijg steeds de melding: Er is een fout opgetreden. Met andere browsers (Google Chrome) kan ik wel op die pagina komen. Alle andere favoriete websites kan ik gewoon ophalen via explorer en dat wil ik voor de contuniteit ook voor kpnvandaag.nl. Hoe gaat mij dat lukken?

    hmj

  • wieke hermsen

    Ik krijg mijn startpagina wel geopend, maar items bij bijv nieuws of buienradar niet.

  • r.feenstra@kpn.blackberry.com

    Verwijderen van BKR registratie

    Hoi,

    Bent u op zoek naar iemand die u kan helpen met het verwijderen van een BKR registratie stuur dan een mail naar r.feenstra@kpn.blackberry.com

    Groetjes Richard

  • John

    Hoi,

    Ook ik zit al dagen te pielen om er weer op te komen.

    KPN gebeld en gemaild, antwoord.

    Op de mail totaal niet en telefonisch heeft de juffrouw aan de andere kan t van de lijn van alles geprobeerd en de oplossing niet gevonden.

    Van het opnieuw inladen van PC Veilig tot uiteindelijk het antwoord:“ik zal u het nummer geven van onze TI afdeling”

    Dit nummer gebeld , nee meneer wij zijn een apart bedrijf en doen dit werk voor KPN.

    Kosten 1e kwartier € 45,== daarna 15,== . Ik heb het maar gelaten.

    neem nu alle elnde maar op de koop toe.

    Vanaf KPN bij ons glasvezel heeft liggen en ik aangesloten ben klopt het om de haverklap niet.

    Heb nu voor mezelf de beslissing genomen. Dat KPN ,wanneer mijn jaarcontract afgelopen is, er heel snel uitligt.

    Ik ga dan op hangende pootjes een andere provider zoeken.

    Ik hoop dat jij meer succes hebt en dat het je lukt je startpagina weer terug te vinden.

    Groet,

  • ans van mierlo

    Ook ik wil mijn startpagina van KPN terug en houden!!!.

  • Hans Gerritsen

    Als ik de startpagina wil hebben krijg ik het scherm van Oracle

  • J.H. Postma

    Ik krijg als startpagina nu telkenmale een Oraclepagina die mij van alles probeert aan te smeren.

    Hoe kan ik daarvan af komen?

    Postma