help weet niet hoe muziek op mp3 te zetten

  • Emile

    Ik heb voor mijn dochter een mp3 speler gekocht maar weet niet hoe ik muziek op de mp3 moet zetten:

    Heb een cd op media player gezet en geprobeert dit op de mp3 te zetten maar is slechts 1 keer gelukt. Helaas weet ik nu niet meer hoe ik dit gedaan heb.

    Vraag: kan iemand mij (leek) dit in eenvoudige taal beschrijven. Hiermee bedoel ik stap voor stap wat ik moet doen. Dus wat ik per stap aan moet klikken.

    Ze heeft het ook over downloaden via Kaza aa dit zit vol met virussen (heb ik gehoord).

    Weet iemand een andere site en dan graag ook stap voor stap om te downloaden

    Alvast bedankt

    Emile ( windows xp besturing )

  • Marina

    Emile, niet lullig bedoeld hoor maar er zat toch wel een handleiding bij dat ding. zo niet, kun je die dan niet vinden op site van de fabrikant?

  • user

    Gratis en eenvoudige tool om van muziekCD naar mp3 te gaan is CDex http://www.download.com/CDex/3000-2140_4-10226370.html?tag=lst-0-1.

    Downloaden via internet is bijna altijd illegaal en is en blijft een risico , virussen trojanen of het niet werkelijk downloaden van wat je denkt te downloaden.

  • Emile

    Nee, is niet lullig: Is van Xirion en in de handleiding staat alleen maar wat over de gebruiksaanwijzing van de mogelijkheden van de mp3 speler maar niets hoe je in combinatie met windows download

  • Emile

    Ongetwijfels allemaal goed bedoelt maar kom echt niet verder. Ben een leek en weet niet wat te doen

  • user

    Deze link http://www.download.com/CDex/3000-2140_4-10226370.html?tag=lst-0-1. aanklikken en het bestand downloaden, na het downloaden het bestand openen (dubbelklikken) en dus installeren, dan komt er in het start menu onder programma's een groep CDex. Start dit programma nadat je een muziek CD in de speler hebt geplaatst. In het programma zie je nu de nummers verschijnen (tracks) . Druk nu op het menu functie convert bovenin op de keuze: Extract CD Track(s) to MPEG files:

    Het programma zet nu de bestanden om in mp3 in de: ‘mijn documenten’ >'mijn muziek' folder nu de bestanden naar de mp3 player kopieren (slepen) en klaar

  • Emile

    Bedankt voor de moeite maar het werkt gewoon niet

    Het progamma is gedownload maar tracks geeft ie niet aan. Is gewoon leeg.

    Je zult me wel stom vinden maar het werkt niet

    Er staat no file selected

  • Marina

    ik neem aan dat als je de data kabel aansluit op de mp3 speler en de usb poort van de pc, je in Deze Computer een extra drive letter ziet F ofzo?

  • Emile

    Nee geen letter F

    Heb wel een nummer op de mp3 gekregen onder de letter E

    Ben het e.e.a. op aan het schrijven wat wel gelukt is

  • Emile

    Misschien leg ik het moeilijk uit maar het volgende is gebeurt:

    1 nummer heb ik op de mp3 gekregen.

    Dit is op de een of andere manier opgeslagen onder: het volgende bestand:

    c:\Documenten and Settings\vanderheijden\mijn documenten

    Er staat een pictogram en als ik daar op ga staan staat er het volgende:

    Titel van album: Hitzone Best of 2004

    Nummer 2

    Duur 0:03:41

    Type Windows Media Player-geluidsbestand

    Bitverwerkingsbestand:128kbps

    Grote: 3.41.mb

    Deze kopier ik naar verwisselbare schijf E

    Dan komt die op de mp3

    Nu heb ik op de een of andere manier ook zo'n pictogram gekopieerd naar hetzelfde maar als ik daar op ga staan dan staat er hetvolgende:

    Track 01

    Type cd-audionummer

    Gewijzigd op 1-1-1995 1.00

    Groote 44b bytes

    met mijn simpele bestand betekend dit dat als ik weet hoe ik de andere nummers opdezelfede manier op kan slaan als datgene wat ik al op heb geslagen ik de rest ook op de mp3 kan zetten. wat heb ik gedaan en hoe moet ik het weer doen

    Emile