aanvulling snelkoppelingen

  • desmund

    Toch nog even voor de duidelijkheid//bedoeld wordt uiteraard bij software op het configuratie scherm.

  • Willem

    ja… en?… je hebt toch opnieuw geinstalleerd? je vraag komt nu op me over als: ik heb de lucht uit m'n banden laten lopen en m'n banden staan nu plat.

    no offence, maar wat wil je nu eigenlijk?

  • desmund

    Overduidelijk heb ik laten weten dat ik (met mijn mogelijkheden en kennis)alles heb geprobeert het virus (worm) te verwijderen .Ik heb er de hele zondag aan besteed en drie hele avonden //ik heb op internet alles doorzocht en alle mogelijke (gevonden)scanners gebruikt//stuk voor stuk –NIETS GEVONDEN!!

    Omdat je op een bepaald moment denkt dat de mogelijkheden zijn uitgeput besluit je toch maar van het virus af te komen door opnieuw te installeren!!??

    uiteraard zijn er genoeg mensen die dit PROBLEEM op een andere of betere manier op hadden kunnen lossen// De beste stuurlui staan nu eenmaal altyd aan wall.

    IK heb in het verleden eens een computercursus(je) gedaan //en wat me daarvan is bijgebleven is o.a. dat je geen domme vragen kan stellen.

    Jou reactie beste Willem vindt ik derhalve beneden peil,en zal daarom met mijn eventuele vragen naar een andere helpdesk uitwijken waar naar ik hoop de mensen die een antwoord menen te hebben op een vraag meer kunnen relativeren

    en niet bijdehand of cynisch menen te moeten zijn. DISCUSSIE GESLOTEN>!!Willem schreef:

    >

    > ja… en?… je hebt toch opnieuw geinstalleerd? je vraag

    > komt nu op me over als: ik heb de lucht uit m'n banden laten

    > lopen en m'n banden staan nu plat.

    > no offence, maar wat wil je nu eigenlijk?

  • Willem

    goh zeg…. als je dit al sarcastisch noemt… maar euh. succes knul

  • User

    Rustig aan geen negatieve opmerkingen, blijkbaar hebben jullie elkaar niet goed begrepen. Het gaat uiteindelijk om het oplossen van een storing en niet om het bekritiseren van elkaar. Als Desmund goed gelezen had dan had hij kunnen zien dat Willem het goed bedoelt het alleen nogal kort door de bocht schrijft.

    Als Willem goed leest dan had hij gezien dat de discussie eigenlijk al gesloten was.

    Willem volgende keer beter, Desmund we hopen dat je systeem weer juist aan de praat krijgt. Het opnieuw er overheen installeren leidt meestal tot problemen (in de toekomst) De tijd die je ervoor over hebt lijkt me beter besteed bij het opnieuw formateren en installeren van je systeem. wel zo goed en weer lekker schoon en snel.

  • Zorba

    Waarom stel je die vraag niet op het antivirus prikbord?