spellen starten niet meer op..

  • tanja

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

    Toen ik van de week Soldier of Fortune II installeerde deden daarna alle spellen het niet meer. Kreeg steeds een melding dat ik een bepaald dll bestand miste, wat ik er later weer opzette. Daarna kreeg ik geen foutmeldingen meer, maar gebeurde er helemaal niets meer als ik een spelltje wilde opstarten.

    Ik heb direct x op nieuw geinstalleerd maar dat hielp niet. Wie weet wat ik nog meer kan doen?

  • User

    Weet je nog om welke dll het ging?

    Installeer S O F II nog eens opnieuw en kijk of hetzelfde probleem ook dan nog onstaat.

    Welke games doen het nu niet meer?

    Welke besturingssusteem gebuik je?

  • tanja

    Zal opnieuw SOF II installeren..

    Het ging om de volgende dll files. Elke keer als ik er eentje installeerde kwam er weer een ander tot íe helemaal niks meer deed..

    dinput.dll

    dplayx

    dsound

    ddraw

    heb win98

  • tanja

    Het opnieuw installeren van SOF II heeft helaas niet geholpen…

  • User

    Op http://www.freewarefiles.com/category/library.htm kun je deze dll eventueel opnieuw downloaden.

  • tanja

    had ze ook van die site vandaan..

    kun jij me misschien vertellen wat voor ‘software’ (weet niet of ik het juiste woord gebruik) je nodig hebt om games te spelen?

    Misschien kan ik iets opnieuw installeren?

    en heeft het nut om win98 opnieuw te installeren?

  • User

    Natuurlijk een storingsvrij besturingssysteem, in vele gevallen de laaste versie direct x (8.x) juiste drivers voor sound en videokaart (idem compatible met game en direct X)

    Controle direct X:

    start>uitvoeren>DXDIAG.EXE

    Win 98:

    start>uitvoeren>sfc.exe

  • User

    Systeem eisen:

    3-D Hardware Accelerated with full OpenGL support

    U.S. version Microsoft® Windows® 95/98 or NT 4.0-SP5 operating system

    Pentium 233 MHz processor (Pentium II recommended)

    64 MB RAM Required (More recommended)

    Quad-Speed CD-ROM drive

    DirectX® 7.0 for Windows 95/98

    700 MB of uncompressed hard disk space, plus an additional 100 MB for the Windows swap file

    Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP and IPX) play supported

    Internet play requires a 100% Windows 95/98/NR-compatible 28.8 Kbps (or faster) modem with Internet Service Provider

    Je kan eventueel de vraag opnieuw stellen op een forum speciaal voor S O F II

    b.v.

    http://forums.soldier-of-fortune.com/ultimatebb.cgi

    Geef aan dat je na de uninstall van S O F II problemen hebt gekregen.

  • tanja

    Hee hartstikke bedankt voor je hulp!!!

    Ik heb direct x voor de 745843952e keer opnieuw geinstalleerd!! En nu doen alle spelletjes weer!! :-D

    Lief van je dat je me zo geholpen hebt :-)

    groetjes!